ون فرودگاه امام

ون فرودگاه امام

ون فرودگاه امام فرصتی ویژه برای مسافران و خالق لحظاتی خوش در روزهای سفر است.

فرودگاه بین المللی امام خمینی روزانه پذیرای بسیاری از مسافران ایرانی و غیر ایرانی است و استفاده از ون های ساکن در محیط آن می تواند انتخابی مناسب برای جابه جایی و انتقال مسافران باشد.

تاکسی های ون فروگاه امام خمینی مزایا و فواید بسیاری دارند که موجب می شود  تا زمان رسیدن به مقصد، بر روی صندلی ‌هایی نرم و راحت استراحت کنید.


تماس با ما

ون برای فرودگاه امام

ون هایی که برای فرودگاه امام هستند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای سفرهای دسته جمعی یا حتی تکی هستند. گاهی به دلیل بالا بودن تعداد چمدان ها و یا تعددا افرادی که قرار است سفر کنید بیش از 3 نفر است، در این صورت قطعا تاکسی های معمولی برای شما جای تنگ و کوچکی تلقی می شود.

فواید تاکسی های ون فرودگاه

  1. هزینه کرایه کمتر
  2. ایمنی بالای خودروها
  3. پایین بودن مصرف سوخت
  4. آسایش و راحتی
  5. هزینه ای مقرون به صرفه تر تاکسی های معمولی
  6. دارای رانندگانی مسلط به زبان های انگلیسی و فرانسه
  7. امنیت


تاکسی برای فرودگاه امام

تاکسی های فرودگاه امام با سایر تاکسی هایی که می بینید از هر نظر تفاوت دارند. انتخاب رانندگانی ماهر و مسلط به مسیر و خیابان های شهر و همچنین تمیزی خودرو ها و …. از جمله مواردی است که این ماشین ها را از بقیه متمایز ساخته است.
نادر سفر در تلاش است بهترین تاکسی ها را در اختیار مسافرانش قرار دهد.

تضمین امنیت

وقتی به سفری حال چه کوتاه مدت و چه بلند مدت می رویم، قطعا امکان آن که وسایلی ارزشمند یا گرانبها به همراه داشته باشیم وجود دارد. نادر سفر با انتخاب رانندگانی دارای صلاحیت امنیت شما در طول مسیر از مبداء تا مقصد را تضمین می کند.

آژانس فرودگاه امام

انتخاب رانندگان آژانس های فرودگاه امام برای نادر سفر حائز اهیمت است. همیشه رانندگانی برگزیده می شوند که ماهر باشند و در مواردی نظیر حمل کردن بار، مسیریابی و دور زدن ترافیک به مشکلی بر نخورند. چراکه مسافران باید ۳ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یافته و کارهای مربوط به سفر خود را انجام دهند.

09100303423
واتس آپ
تماس مستقیم